diff --git a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c
index c4a3727b3d24c3beb8ba3cbd36fd2b2950b8307e..3d5357e1d0a59a5243274af83a19d53c19e27b9c 100644
--- a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c
+++ b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c
@@ -73,7 +73,6 @@ void hitBall()
         if (player.isHitting)
         {
             castSingleRay(player.angle, &distanceWall, &distanceNet, &rxWall, &ryWall, &rxNet, &ryNet);
-            // printf("hit\n");
             if (rxWall > MAP_WIDTH / 2)
             {
 
@@ -96,14 +95,8 @@ void hitBall()
                 ball.z = player.h;
                 ball.isHit = 1;
             }
-            // printf("valid hit\n");
-        }
-        else
-        {
-            // printf("unvalid hit\n");
         }
     }
-    //}
 }
 
 void updateBall()
diff --git a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h
index f656785b2e1e1ae5ccfe3fe1787877807b2e1f01..cd89a8bd5bd6d0f7fd24ddca3a26e6bd7f70226e 100644
--- a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h
+++ b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h
@@ -12,9 +12,10 @@
 
 #define HIT_RANGE 2
 #define HIT_FORCE 10
-
 #define MOVEMENT_SPEED 20
-typedef struct player{
+
+typedef struct player
+{
     float x;
     float y;
     float z;