diff --git a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c index c4a3727b3d24c3beb8ba3cbd36fd2b2950b8307e..3d5357e1d0a59a5243274af83a19d53c19e27b9c 100644 --- a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c +++ b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.c @@ -73,7 +73,6 @@ void hitBall() if (player.isHitting) { castSingleRay(player.angle, &distanceWall, &distanceNet, &rxWall, &ryWall, &rxNet, &ryNet); - // printf("hit\n"); if (rxWall > MAP_WIDTH / 2) { @@ -96,14 +95,8 @@ void hitBall() ball.z = player.h; ball.isHit = 1; } - // printf("valid hit\n"); - } - else - { - // printf("unvalid hit\n"); } } - //} } void updateBall() diff --git a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h index f656785b2e1e1ae5ccfe3fe1787877807b2e1f01..cd89a8bd5bd6d0f7fd24ddca3a26e6bd7f70226e 100644 --- a/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h +++ b/travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/src/player.h @@ -12,9 +12,10 @@ #define HIT_RANGE 2 #define HIT_FORCE 10 - #define MOVEMENT_SPEED 20 -typedef struct player{ + +typedef struct player +{ float x; float y; float z;