Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 83c3852a authored by Taha Belkhiri's avatar Taha Belkhiri
Browse files

update des textures et du FOV

parent 1527c1a9
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png

514 B | W: | H:

travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png

572 B | W: | H:

travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/crowd.png
  • 2-up
  • Swipe
  • Onion skin
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png

250 B | W: | H:

travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png

294 B | W: | H:

travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png
travail_de_groupe/jeu_appren_par_renfo/Res/net.png
  • 2-up
  • Swipe
  • Onion skin
...@@ -12,7 +12,7 @@ ...@@ -12,7 +12,7 @@
#define DOF 100 #define DOF 100
#define BLOCK_SIZE 64 #define BLOCK_SIZE 64
#define DR 0.0174533 #define DR 0.0174533
#define FOV_ANGLE 80 #define FOV_ANGLE 120
#define pi 3.14159265358979323846 #define pi 3.14159265358979323846
#define NB_RAYS (screenDimension.w) #define NB_RAYS (screenDimension.w)
#define ANGLE_INC ((DR * FOV_ANGLE) / NB_RAYS) #define ANGLE_INC ((DR * FOV_ANGLE) / NB_RAYS)
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment