Newer
Older
Title: <i class='fa fa-flask' aria-hidden='true'></i> Recherche
Date: 2021-03-09 10:27
Category: <i class='fa fa-flask' aria-hidden='true'></i> Recherche
Number: 1
## 2017
* Tichit A., Lafourcade P., Mazenod V. Les monnaies virtuelles décentralisées sont-elles des outils d’avenir ?. 2017. ⟨[halshs-01467329](https://hal.archives-ouvertes.fr/halshs-01467329v1)⟩
## 2018
* Lonlac Konlac J., Miras Y., Beauger A., Mazenod V., Peiry J.L. An Approach for Extracting Frequent (Closed) Gradual Patterns Under Temporal Constraint. *2018 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE)*, 2018. ⟨[hal-01924145](https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01924145v1)⟩
* Tichit A., Lafourcade P., Mazenod V. Les monnaies virtuelles décentralisées sont-elles des dispositifs d'avenir ? *Political Economy, Association d’Économie Politique*, 2018. ⟨[hal-01995938](https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01995938v1)⟩
## 2021
* Miras Y., Lonlac Konlac J., Beauger A., Legrand B., Latour D., Serieyssol K., Lavrieux M., Ledger P., Mazenod V., Peiry J.L., Mephu-Nguifo E. (soumis). "Refining Holocene lake dynamics and detecting early human-induced ecological legacies: towards improved analysis of past biodiversity through a data mining approach." *Journal of Palaeogeography*
* Chevalère J., Cazenave L., Wollast, R. Berthon, Martinez R., Mazenod V., Borion M.C., pailler D., Rocher N., Cadet R., Lenne C., Maïonchi-Pino N., & Huguet P. (soumis). The influence of socioeconomic status, working memory, and academic self-concept on academic achievement. *Journal of the Learning Sciences*.
* Chevalère J., Cazenave L., Berthon, M. Martinez R., Mazenod V., Borion M.C., Pailler D., Rocher N., Cadet R., Lenne C., Maïonchi-Pino N., & Huguet P. (soumis). Inquiry-Based-Learning versus Computer-Assisted Instruction. *Nature Partner Journal Science of Learning*.
* Chevalère J., Cazenave L., Berthon M. Martinez R., Mazenod V., Borion M.C., Pailler D., Rocher N., Cadet R., Lenne C., Maïonchi-Pino N., Huguet P. (soumis) Compensating the socioeconomic achievement gap with computer-assisted instruction. *Journal of Computer Assisted Learning*.